Mammahyllning från skolan


En hyllning till alla mammor!

Jag har fått så många fina blog-awards med gulliga motiveringar men har helt enkelt inte haft tid att svara tillbaka och nominera. Därför vill jag i ett eget inlägg här på bloggen hylla alla mammor och blivande mammor därute i världen. En hyllning till alla er som gör ert bästa och ger era barn den finaste gåva han/hon kan få; K ä r l e k. Ni behöver inte alltid vara pigga, laga älggryta, mangla kläder och köpa ekologiska grönsaker; ni duger ändå! Hylla er själva. En kram och en klapp på axeln. Tänk på vad ni hela tiden gör för andra (då främst era små) och erkänn för er själva att eran insats är ju helt okej. Ni är bra! Leta inte fel eller brister hos er själva och ställ inte för höga krav på er att orka. Älska, pussa och krama och glöm inte bort att rå om er själva. Kram på er alla mammor därute som kämpar dag och natt! / Jasmine

(Ni alla fina pappor som kämpar är givetvis också värda pussar & kramar & massvis med cred)

Nu ska jag göra engelska prov,
wish me luck ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack så mycket för dom uppmuntrande orden :)

Jag skulle vilja fråga dig hur du gjorde när du slutade amma Joline? Jag har en 5 månader gammal son och ska börja amma lite efter hand tänkte jag, har du några tips?

Ha det bra!

// Moa, en annan stolt ung mamma ;)

2009-02-11 @ 14:23:10
Postat av: =)

kan du inte lägga ut klipp på youtube när du och josefin sjunger =)? skulle vara sååå kul o lyssna =)

2009-02-11 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0