Lek & buslandet today..



I dag ska vi åka till lek & buslandet i Örebro. 

Joline har vaknat kvart över 4 två mornar i rad. Jag är så himla trött och blek. Det är så frustrerande när hon inte kan somna om utan bara krånglar och skriker. Nu har vi tittat på teletubbies på 4:an och ätit macka i soffan, lite lördagslyx!

Jag hoppas att vi får en rolig dag på lek & buslandet. Även om det mesta är anpassat för lite större barn finns det en "mini"-avdelning och min lillasyster Amelia ska med, då kan hon flänga omkring med Joline. Ska bli spännande att åka dit iallafall, det blir första gången. Alltid skönt att komma bort hemifrån några timmar i allafall..

Nu ska jag aktivera lilla galningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0