Josefine 18 år


Josefine, min bästa vän.

Jag är så himla tacksam för att jag träffade dig & fick lära känna dig. Du har lärt mig saker om mig själv, fått mig att upptäcka nya sidor hos mig själv & gett mig gåvan att veta att vad som än händer så har jag trygghet att hämta hos dig. Du lyfter fram det bästa hos mig & tillsammans med dig kan jag alltid vara mig själv. Precis som jag är. Säga som jag vill. Allting kommer ocensurerat från hjärtat & du finns alltid där för att vara en god lyssnare eller underbar vägvisare. Jag litar på dig. Jag älskar dig. Alltid kommer jag att ställa upp för dig. Om du behöver mig för att skratta, gråta eller läka en stund så kan jag sitta med dig i timmar och bara finnas för dig. / Jasmine

GRATTIS PÅ DIN 18års DAG DEN 31/1

Josefines blogg!


Kommentarer
Postat av: Familj på tre <3

Det finns ingen som du min bästaste vän <3 =)

2009-02-01 @ 09:12:33
URL: http://josiejoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0