Jas & Jos, du är bäst..




Godmorgon!
Gårdagen var underbar.  Vi åt chokladrippeltrippel, drack pucko, dippade chips, halvkollade på film och tog en massa kort. Pratade om allt mellan himmel & jord, det är så skönt att lätta på hjärtat. Vi kom i säng vid halv 4 i natt, så vaknade Joline 45 min senare och efter någon timme vaknade Jimena, då propsade Josefine på att jag skulle gå och lägga mig och det var inte så mycket annat att göra än att lyda, så jag fick sovmorgon till strax efter 8. Nu har barnen somnat och jag sade åt Josefine att hon skulle gå och lägga sig, så vi har "skiftat" lite denna morgon. Ska passa på att plugga..





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt det måste vara med en jämnårig bästis som också har ett barn i ungefär samma ålder :)

2009-02-23 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0