Inte alltid så uppstyrd


Det är böcker, lösblad, pärmar, plastfickor och skrivhäften överallt. Ingen ordning, någonstans. Måste göra ett ryck inom snarast för denna röra är mer än vad jag klarar av. Har orkat med att inte vara uppstyrd i något år nu, men känner att jag vill vara lite mer ordningssam och strukturerad.

Typiskt mig är att komma springande till skolan med en väska (stor som ett hus) där det ligger blöjor, extrakläder, underkläder, skor, smink, papper, böcker, recept, snorpapper, bananskal... you name it! och under ena armen har jag en stor hög med böcker och kalender och så kanske en penna i någon ficka. Det fungerar ju, men det är inte speciellt harmonsiskt. Så, för att skapa lite harmoni i mitt liv ska jag ta tag i detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0