Insidan gör utsidan vacker


"Insidan gör utsidan vacker.."

Ett klyschigt uttryck som faktiskt stämmer alldeles perfekt. Vad man utstrålar inifrån är vad som är tilldragande i utseendet. (Det är inte det enda som spelar roll, men det har stor betydelse). Utstrålar en person självförtroende, självkänsla, trygghet och glädje blir utsidan hos honom/henne så vacker. Har ni tänkt på att det alltid funnits typiskt snygga och otroligt vackra personer, som ändå aldrig varit lika "poppis" som en person med "mindre utseende" men mer karisma. Har jag rätt?

Att vara attraktiv kan betyda så många olika saker, men när jag tänker "utstrålning & karisma" tänker jag på personer som har en förmåga att få alla blickar på sig när hon/han går in i ett rum. Då alla står och gapar och vill omringa personen, då har den personen någonting vackert på insidan också och det lyser igenom, och visar sig så starkt att vem som helst kan bli vacker.

Nu ska vackra jag titta klart på Postkodmiljonären och Let's dance.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-20 @ 20:52:54
Postat av: Hanna

Jag tycker att detta gav mig mindre självförtroende.

Så man måste alltså "få alla blickar på sig när hon/han går in i ett rum. Då alla står och gapar och vill omringa personen, då har den personen någonting vackert på insidan också och det lyser igenom, och visar sig så starkt att vem som helst kan bli vacker" Ingen kan få alla blickar, ingen eller ytterst få blir omringade av folk.

Måste man det? för att vara fin på insidan?

2009-02-20 @ 20:55:13
Postat av: Mia

Synd att folk missförstår. Jag förstår precis vad du menar ^^*

2009-02-20 @ 21:24:09
URL: http://busbananenmia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är är nog den perfektaste mamman!

2009-02-20 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0