Denna måndag



"Kom som en man, gick som ett barn
lekte som katten utan gard.
Kom som en stolt, gick som en rädd,
fortsatte helt vilseledd.. "
Magnum Bonum, Noice, Attack, Heart, Jumper... Jag kanske lyssnar på lite annorlunda musik för att vara 17 år? Mycket 80-tal och det är tack vare min mamma. Hon har influerat mig med sin musik och jag lärde mig tidigt alla låttexter och de sitter fortfarande i. Jag har så mycket fina och mindre fina minnen till dessa låtar. Ni vet? Depp, depp, depp när jag som trettonåring var olyckligt förälskad. Låtarna är lika bra idag som då och jag kommer alltid älska dem! Jag lyssnar på olika musik beroende på vilket humör jag är på och vilken "period" i livet jag befinner mig i, just nu är Bob Marley en stor favvis. Musik kan verkligen väcka känslor, få en att tänka till och läka sår.. musik är terapi! Jag älskar sång och musik.

Joline har fetisch på våtservetter. Varför? Ser hon ett paket drar hon kvickt fram en ny våtservett att sniffa på eller äta på, hon lixom suger i sig det "våta" i våtservetten. Snuskigt! Är det gott? Haha, speciella unga. Är det fler ungar som har fetisch på detta? Eller vad har era barn fetisch på??? Joline gillar även att äta på foppatofflor, helst fejk, och riktigt smutsiga. Nu vet lite mer om oss!

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Stina

Min son har inte fått chansen att suga på våtservetter men vanliga, torra tvättlappar vill han att vi ska blöta så att han sedan kan suga ur vattnet...

2009-02-24 @ 12:09:23
Postat av: Johanna

åh noice :) de gamla hoppas jag!

2009-02-24 @ 14:44:37
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

HAHA! Säg att du skämtar Freija är likadan. Sen gillar hon strumpor också, gärna de som sitter på fötterna på mig! Usch!

2009-02-24 @ 20:37:06
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

ja min pojke är likadan. Han älskar att dra ut dom och sen suga(!) på dom hahahah

2009-02-25 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0