Alla mynt har två sidor


Jag älskar att diskutera. De som känner mig vet att ett utav mina stora intressen är att få diskutera och argumentera för och emot viktiga ämnen och aktuella händelser. Jag älskar att gräva djupare i saker och vända och vrida från olika synvinklar. Blir så glad när människor ger sin syn på saker och har tydliga ståndpunkter för sina åsikter. Josefine och jag brukar ha våra livliga och passionerade diskussioner där vi ofta kan tycka olika men lyckas kanske få den andre att se saker på ett nytt sätt. I skolan brukar jag ofta ta upp diskussioner med invandrare för att få jämföra åsikter och erfarenheter beroende på kultur och religion. Det är alltid lika intressant att höra vad andra människor har i sina "bagage".

Så dela gärna med er av erfarenheter ni har och av era livshistorier!



Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga jeans, vart har du köpt?

2009-02-22 @ 20:12:16
Postat av: Sedligheten

orebrofinest.blogg.se



ÖREBROS absolut bästa och finaste blogg!

2009-02-22 @ 22:28:35
URL: http://orebrofinest.blogg.se/
Postat av: My

tänkte också fråga om dina jeans, dom var jätte snygga! Jag har läst din blogg i en halvår ungefär och nu har jag precis skaffat mig en egen. Titta gärna in :)

2009-02-23 @ 11:44:15
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/
Postat av: Angie

Vill bara säga tack för en helt underbar blogg, har följt den sen innan ditt hjärta var fött, och den är verkligen jätte härlig att läsa.

Vad jag undrar när jag såg den här bilden var, gud va fint linne, vart har du köpt det?



Massa kramar/ A

2009-02-23 @ 12:07:42
URL: http://girlsinthecity85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0