26 februari 2009


Joline skriker, gnäller och snorar hela tiden men hon vägrar sova. I natt har hon också sovit dåligt. Vaknat och satt sig i sängen, men somnat om så fort jag lagt ner henne, kanske är det nya tänder på gång? Jag märker i allafall att hon inte är som vanligt. I går kväll och i natt hade hon feber också. :-(

I dag ska vi vara hemma, mysa & leka.. Ska försöka få Andreas med mig upp på stan för att äta lunch. Senare ikväll blir det solning (orkade inte igår kväll) och pluggning. I går var jag helt out of order och pallade inte att göra någonting annat än att gå och lägga mig. Nu måste jag ta tag i vad jag missade igår.

Dags för lite städning och småplock härhemma.







Fina bilder från hösten 2008...

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

SÖTunge!!!

2009-02-26 @ 10:22:18
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!

Jag måste bara säga tack för att du skriver en så himmla bra blogg, varje gång du skrivit ett nytt inlägg så blir jag alldeles glad hihi det låter kanske lite sjukt men det är bara så kul att läsa både om dig och din super fina tjej!

Sänder energi till dig för att orka med allt!



TACK/ Angelica

2009-02-26 @ 12:42:27
URL: http://girlsinthecity85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0