Underbart!



Allt är bra med mig och älskade Joline. Jag har bara inte hunnit uppdatera någonting. Det har varit massor att göra i skolan så jag har ägnat ca. 6 timmar varje kväll åt att plugga. Även nästa vecka är det fullt upp så det krävs riktigt mycket självdisciplin av mig nu och en hel massa power, jag ska fixa det här! Joline åker just nu runt med sin gåstol i vårat nymöblerade vardagsrum. Nytt och såklart roligt att upptäcka, tror jag Joline tycker.

 I går var jag och Andreas på bio och käkade middag. Åt jättegod grilltallrik på Paco's först och en underbar förrätt med cheddarost och salsa. Mumma! Sedan gick vi på Arn - riket vid vägens slut. Så jäkla bra! Hade inte så höga förväntningar men den var helt underbar. Grät flera gånger och kände mig helt tagen efteråt. Ni som inte sett den, gå och se den.
I går var första kvällen sedan Joline föddes som jag och Andreas gjorde någonting för oss själva. När vi åkte in kändes det jättekonstigt, Andreas och jag tyckte att det kändes som Joline satt där bak hela tiden. Man är så van vid att det är så. Mamma och min lillasyster kom hit och nattade Joline här så att hon fick sova i sin egen säng och ha sina nattrutiner. Hon somnade på en gång och allting funkade perfekt. Min underbara mamma hade även städat och gjort jättefint här hemma med tända ljus när vi kom hem, tack mamma för allting du gör för mig, du är otrolig. Hade en bra och mysig kväll som jag kan leva på länge. Det räcker med små stunder för att fylla på energiförrådet och sedan är det bara att köra vidare. Nu måste jag stoppa Joline som vill äta upp en ljuslykta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fantastisk tjej och mamma, slås av det gång på gång. Herregud! :) Gillar detta! /Marielle

2008-09-13 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0