Tips på billiga kläder:



La Redoute har massvis med fina bebiskläder. Googlade Babykläder och fick upp en massa siter och insåg att La Redoute har kläder med "minipris" som är billiga. Blev förvånad över vissa priser, faktiskt. Så jag kan rekommendera
era alla med bebbar att kolla in det. Jag hittade såklart massvis med saker som jag vill köpa till Joline men i fastnade
för en kofta, färgen hallon, som var hur söt som helst. Tänk dock på att kolla måttabell då det är ett franskt företag med
andra storlekar. Jag ska tex. beställa storlek 74 till Joline. Storlek 74 är för liten för henne här hemma. Kofta 149 kronor.


Kommentarer
Postat av: elin

jättegullig ju :)

2008-09-01 @ 16:14:52
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: anonym

på tisdag gör jag abort, jag bli så rörd av att se din blogg, jag vill med ha en snutt, men ja måste göra det här, jag är självisk, eller? skolan? va händer, blott 17 år och jag längtar ihjäl mig efter en snutt..

2008-09-01 @ 17:09:50
Postat av: Moniqa

Tack för tipset. ;)

2008-09-01 @ 18:45:59
URL: http://www.gnask.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0