SOLEN SKINER



I dag är det söndag. Vanligtvis hatar jag söndagar men den här söndagen är annorlunda. Jag har fått saker gjorda, inte bara tänkt att jag ska göra dem. Har gått hem till mamma och pluggat effektivt i fyra timmar. Utan någon liten Joline som åker efter mig i gåstolen och en A som alltid kommer och frågar när jag är klar. Mamma var på jobbet och syster hos kompis också, så det var helt tyst och jag kunde verkligen koncentrera mig. Kom hem för en stund sedan och snart kommer My hit och hälsar på en stund. Sedan ska jag ut och gå en långis med Nicole. Och slutligen så ska Nicole hjälpa mig att färga håret och jag ska sola med mamma. En bra söndag med andra ord. Och solen skiner.





Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Härligt att solen skiner hos er! Här är det värre. Blåser som fasen. Hoppas ni har haft en fin helg.

2008-09-28 @ 18:15:59
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0