Sälja kläder



I dag ska jag sälja massvis av Jolines kläder på bytardagarna. En hel del är bara tvättat 1-3 gånger, så det är fräscha grejer. Alltid skönt att sälja av gammalt och köpa nytt. Och roligare att det blir använt hos någon annan än att det ska ligga i en påse i källaren. Hoppas att mycket blir sålt så jag slipper ta med mig nått hem igen. Blir det nått över ska jag skicka det via mormor till ett barnhem Nepal. Nicole och mamma ska också med och lämna grejer.

Men först har jag lektion på morgonen. Mamma och mormor ska ut på promenad med Joline.

Joline hälsar på kaninerna hos moster Amelia.






Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-09-26 @ 11:51:02
Postat av: elin

Vilka söta bilder :)

2008-09-26 @ 12:48:36
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: Linda med Emilia

Halloj. Jag förstår att det blir mkt kläder för Joline har så mkt fint på sig på alla kort här på bloggen...och sällan samma ;-) De e ju såååå himla roligt att handla barnkläder, och det bästa: rea och Ullared. Ska åka Norling bussresa dit den 22/10.

Shopping!!!! Ha de så bra. Kram

2008-09-27 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0