Pluggig söndag idag



I dag ska jag plugga hela dagen. Matte, Historia och Samhällskunskap är viktigast nu men jag skulle även behöva göra lite Svenska och Engelska. Tyvärr är det bara 24 timmar på ett dygn och då ska jag även hinna sova ett par utav dem och ta hand om Joline. Hon sover frukost nu så jag passar på att skriva några rader här innan jag ska börja att läsa historia.

I går kväll var Nicole här en stund. Alltid kul när hon kommer och knackar på. Hon satt och tittade på mig när jag rensade så jäkla mycket svamp. På slutet hjälpte hon till att leta fram dem ur mossan så det gick fortare för mig att rensa. Hon stannade och käkade med oss också. Efter maten kilade vi i väg hem till henne och hämtade Arn - tempelriddaren, för vi tänkte se den, men vi blev för trötta så Nicole gick hem och jag somnade bredvid A i soffan.

Nej, det här har jag inte tid med längre..


Kommentarer
Postat av: Elin

Tänkte bara säga att jag tycker du är så sjukt duktig som orkar plugga och ha barn samtidigt! Har en kompis som också gör det och jag tror inte att jag skulle orka ;-D Starkt gjort, hoppas studierna går bra :-) Ska du plugga vidare sen? :-)

2008-09-14 @ 12:58:24
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0