Pizza



Japp, så onyttiga tillåter vi oss att vara i dag.
Varken jag eller Andreas orkar laga någon mat i kväll så det får bli hämtmat. Gott! I morgon ska jag förmodligen ha mattelektion om Andreas hinner hem. Om inte åker jag nog inte till unga mammor, det var ett bra tag sedan nu och jag känner att det vore skönt att träffa alla igen. Måste även träffa Josefine och Jimena snart. Saknar dem massor. Nästa helg har jag planerat en tjejkväll i örebro med middag och bowling eller bio. Vore verkligen mys! Dags att ringa runt och höra vilka som är lediga och kan följa med. Josefine, kan du? Vi får prata om det i veckan när vi ses. Puss på dig och Jimmot.

Joline, du har gjort min födelsedag till någonting alldeles extra. Du är så otroligt söt & sprallig jämt. Det finns ingen som kan låta bli att le när du ler. Vill berätta att jag älskar dig och din pappa över allt annat på jorden. Alltid. Mammas plutta.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Grattis i efterskott. Hoppas du hade en fin födelsedag.

2008-09-08 @ 11:04:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0