Och förövrigt

Ja, vi har även storhandlat i dag på Willys. Jag älskar att storhandla. Nu är frysen full med mat och annat gott. Fruktskålen är grön, gul och orange - fint! Frukt gör mig glad. Har lämnat in kläder på bytardagarna som jag skrev förut också. Och nu ska jag och Andreas städa. Bådas våra hemnycklar är försvunna för tillfället. Så, städa var det.

I morgon jobbar A, så jag och Joline ska vara hemma och passa på att äta god Lax och ha det myspysigt. Vi ska även på fotbollsmatch - moster Amelia spelar. Kanske tvätta också. Det är helvetes mycket tvätt här. Och hämta pengar för kläderna om några blev sålda, men det hoppas jag. Och tror. För våra var finast.

/ Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0