My kommer hit i kväll :)



Den har veckan har varit minst sagt stressig och påfrestande. Jag känner mig helt slut både psykiskt och fysiskt. Det tar ett tag att komma in i allt efter att ha varit borta ett bra tag. Som tur är tycker jag att det är så himla roligt med skolan och det är nog andledningen till att jag orkar göra det här. I natt satt jag uppe till halv 2 och pluggade. Vid halv 1 var jag klar men då vaknade Joline och hade slem och var täppt i näsan så jag fick gå upp med henne och trösta, titta på lampan och sjunga "imse vimse spindel". Sedan satt jag i soffan tills hon somnat och så vaknade hon 20 min över 5. Då var jag inte så pigg. Men efter ett tag somnade vi om i nästan två timmar. Det var tur annars hade jag känt mig död nu.

Känner att jag behöver fylla på mitt energiförråd så det ska bli riktigt kul att My kommer hit så jag får tänka på någonting helt annat. Hon borde komma vilken sekund som helst. Joline sitter i mitt knä och leker med en Nezerilförpackning. Köpte den på apoteket idag så att vi kan ge henne lite nässpray på kvällen. Men när jag gav henne blev hon så ledsen att hon inte kunde somna så nu sitter vi här och Joline är helt rödgråten. Mammas sötnos.

Jag ska försöka mysa lite med snuttungen nu och sedan försöka söva om henne.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas hon kan sova lite bättre nu inatt då!

2008-09-04 @ 19:15:29
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Familj på tre<3

Vad roligt att My kommer till dig! =) Hälsa henne. Var på Komvux igår och lämnade böcker, Pär sa "lARS", du vet som med paddan lars.. Haha, det lät så kul^^, Saknar dig vännen. Vi är jätteförkylda här hemma. Nu har vi nät igen iallafall. Kram på dig och Jollis!

2008-09-04 @ 20:09:26
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: My

Snyggt namn ;) haha

2008-09-04 @ 21:07:12
Postat av: Anonym

har du testat näsdroppar? dom är bättre än sprayen tycker jag, och det går fort och enkelt att bara droppa i näsan och dom gör verkligen susen på dom flesta, ett tips bara! :)

2008-09-05 @ 22:18:02
Postat av: malin

När man sprayar kan det göra jätte ont i näsan. Prova näsdroppar det kan nog vara bättre.

2008-09-06 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0