Min 17årsdag!


Tack för alla Gratulationer!
I dag har jag och Andreas städat och bakat. Jag bakade smulpaj med björnbär, hallon & blåbär med vit choklad. Andreas bakade kladdkaka. Sedan kom allihopa hit och det var fullt ös och himla skoj. Nu är allt lungt igen, alla har gått hem och vi har plockat undan. Andreas är på gymmet och tränar och jag behöver plugga men Engelskaboken är helt borta. Jag har ingen aning om var den är. Så istället tittar jag på ensam mamma söker. Men jag delar med mig av en liten lista av alla presenter jag fick i dag, för just nu är det reklampaus och sedan ska jag lägga mig raklång och fortsätta titta.

- Presentkort på intredningsbutiken Entré,  500 kronor
- Mobiltelefon (får välja ut en valfri i morgon)
- En ny matta i svart och bambu trä till vardagsrummet
- En ny tvättkorg i flätat trä och klädd med vitt tyg inuti.
- Jättefin, stor, grön växt!
- En bok.
- Tre stycken toppar från Gina Tricot, bild kommer.
- Pengar.
- Två "palmblommor" till köksfönstret.
- Choklad, trosor, strumor och hudkit.

Jag är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott :)

2008-09-07 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0