Kallt



Det är höst nu. Jolines första vår och sommar har passerat förbi i svindlande fart. Snart fyller hon ett år. Ska snart köpa overall och nössa, vantar till henne men än så länge duger det bra med den tjocka jackan, mjukisbyxor och mössa till det. Bebbarna är ju skyddade i vagnar också. Till skillnad från oss. Vi var ju och tittade på fotboll i dag. Hur kallt som helst. Och grått. Och lerigt. Nej, det var ingen höjdare. Fast moster Amelia var duktig.

Kom precis hem. Först hann vi bara in och byta bajs och mata med macka och frukt, sedan sprang jag med vagnen till bytardagarna för att hämta ut pengar. Blev inte så mycket sålt som jag hade hoppats och trott men det är bara att lägga ut på tradera eller blocket. Nu är vi hemma igen och Joline har somnat. Jag ska börja laga middag. Lax med couscous och sås. (Recept kommer i nästa inlägg, perfa som babymat)

Ha det bra nu!

Kommentarer
Postat av: Monica

jag sålde för 1320 kr så NICE!!!

2008-09-27 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0