Hemma från Ludvika



Nu är vi hemma med nya vagnen. Känns jättebra och så himla skönt att slippa ta i och lyfta vagnen runt hörn och kurvor. Nu är det bara att vrida på handtaget. Joline tyckte också att det var skojsigt att sitta i den nya vagnen för hon sitter mycket bättre och kan titta ut på ett helt annat sätt. Var även en mysig familjedag. Vi käkade på Mc Donalds och gick lite på olika affärer. På Rusta hittade jag två fina mattor till Jolines rum, kan inte bestämma vilken jag ska köpa. (Finns mer plats där inne nu när skötbordet är borta) samt en jättefin ljusslinga. Men det ska jag vänta lite med att köpa. Nu sparar jag alla pengar till Ullared, dit ska jag med A:s familj den 8-9 oktober. På fredag ska jag lämna in barnkläder på bytardagarna och hoppas på att få mycket sålt.

Dags att plugga!
Historia, Svenska och Engelska.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med en mysfamiljedag också på köpet. Härligt att vagnen känns bra!

2008-09-22 @ 19:01:37
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Monica

ÅÅÅÅ Ullared, det bästa shoppingparadiset som finns.

Håll i pengarna bara för man blir helt galen därpå varuhuset

2008-09-22 @ 21:40:49
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag vill också till Ullared! : ) Det låter som värsta drömstället.

2008-09-23 @ 09:51:06
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0