Bärselen nästan iväg



Vi ska snart sälja bärselen också. Så himla glad är jag över att människor ringde på annonserna så fort. Vi ville ju verkligen bli av med dem och få pengar till ny vagn (nu har vi köpt en) och nya kläder till Joline + pengar till ullared såklart. Jag har börjat med en liten lista över saker jag vill köpa. Det mesta är till Joline, leksaker är någonting hon verkligen behöver och leksaksavdelningen på ullared är stor! Så det blir massvis med skojsigt därifrån. Jag ska även köpa julklappar och födelsedagspresenter åt henne när jag ändå är där. En docka med kläder och/eller andra tillbehör ska hon få i julklapp. Och så ska hon få en leksak varje advent. Haha, nog om det här nu.

Fick mvg på mitt historiaprov. Och i dag har jag läxförhör på svenskan och språkets vandringsvägar. Mormor ska ha Joline då. Just nu ligger hon och sover så jag ska passa på att läsa igenom det ytterligare en gång. På eftermiddagen ska vi hem till hennes farmor & farfar och leka med kussarna. Det är alltid roligt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ni till ullae?

2008-09-25 @ 10:19:58
URL: http://havetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0